CityFlowers

Intrebari frecvente

1. Pot comanda flori si telefonic? Cum pot sa achit daca comand telefonic?

Da, comanda poate fi plasata si telefonic la 0754242425. O comanda plasata telefonic se poate achita online prin card (vei primi prin e-mail sau pe Whatsapp un link de plata securizat sau o factura).

2. Ce date trebuie sa furnizez pentru a plasa o comanda telefonic

Pentru a putea plasa o comanda telefonica avem nevoie de urmatoarele informatii:
  • produsul pe care doresti sa il comanzi;
  • datele destinatarului: nume si prenume, numar telefon, adresa de livrare;
  • data de livrare si intervalul dorit;
  • mesajul pentru felicitare.

3. Pot plasa comanda de flori sau cadouri daca nu am adresa de livrare, ci doar numarul de telefon al destinatarului?

Da, se poate plasa o comanda doar cu numarul de telefon al destinatarului. Dupa ce vom primi comanda ta vom contacta telefonic destinatarul si ii vom transmite ca avem de livrat un colet cadou pentru el. De cele mai multe ori, ajuta sa avem o informatie despre cadou (de la cine este). De asemenea, adresa nu va fi transmisa clientului, din motive ce tin de confidentialitatea datelor.

4. Cum pot modifica o comanda de flori achitata?

Comanda se poate modifica in scris, pe adresa de e-mail ofiice@cityflowers.ro, cu minim 48 h inainte de livrare.

5. Cum pot verifica statusul unei comenzi de flori?

Statusul comenzii va fi actualizat pe e-mail. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta pe e-mail office@cityflowers.ro

6. Livrati flori si cadouri prin curierat?

Pentru Bucuresti si Ilfov efectuam livrarile prin curieri proprii. Pentru celelalte judete din tara livrarea se poate efectua doar prin curierat.

7. Pot veni la sediul City Flowers pentru a plati comanda in numerar?

Da, comanda se poate achita si cash la unul din sediile City Flowers. Trebuie doar sa tii cont ca vom procesa comanda doar dupa ce plata este efectuata.

8. Pot ridica comanda plasata online de la una din floarariile CityFlowers?

Da, comanda se poate plasa online si poate fi ridicata de la oricare din magazinele City Flowers. Cand plasezi comanda online ai ca optiune si ridicarea de la sediu (poti alege direct magazinul cel mai apropiat de tine).

9. In cat timp de la plasarea comenzii ajunge la destinatie produsul comandat?

Timpul mediu de livrare pentru Bucuresti si Ilfov este de 2 ore. In cazul in care ai plasat comanda pentru un alt judet, timpul de livrare este de minim 24 de ore, in functie de data si ora la care ai plasat comanda.

10. Se poate garanta o anumita ora de livrare pentru comenzile de flori?

Din pacate nu putem garanta o anumita ora de livrare pentru buchetul comandat. In cazul in care putem, vom tine cont si vom livra cat mai aproape de ora mentionata de tine in comanda. Te rugam sa adaugi ora la care doresti livrarea sau mentiunea vis a vis de intervalul dorit in campul “Note comandă” din pagina de cumparaturi.

11. Sunteti florarie / magazin online non stop?

Magazinul online este deschis non-stop. Asta inseamna ca poti plasa o comanda online oricand doresti tu, insa programul de livrari si cel de call center este 09-18 in fiecare zi.

12. Destinatarul comenzii de flori este sunat inainte de livrare?

Da, in anumite cazuri, destinatarul florilor este sunat inainte pentru asigurarea livrarii ( adresa nu este completa). Insa curierii nostrii vor avea grija ca acest apel sa nu afecteze surpriza.

13. Ce se intampla daca destinatarul florilor nu este acasa?

Daca destinatarul comenzii nu se afla la adresa de livrare si nu a raspuns la telefon, clientul va fi informat de acest aspect, iar comanda se va intoarce in sediul nostru. Ulterior, dupa ce vom verifica disponibilitatea destinatarului va fi reprogramata o noua livrare.

14. Ce se intampla daca destinatarul florilor refuza comanda?

Daca destinatarul comenzii refuza florile, clientul va fi informat de acest aspect, urmand sa se stabileasca, de comun acord, ce se va intampla cu produsul: clientul poate opta sa primeasca el produsul sau sa il trimita catre alta adresa. In cazul in care reprogramarea nu este posibila, comanda nu poate fi anulata, iar suma nu va fi returnata, deoarece in cazul comenzilor de flori se livreaza produse perisabile, manufacturate ce au fost deja pregatite pentru livrare si nu pot fi refolosite.

15. Plata cu card este securizata?


Da, plata cu card este securizata, banii se retrag prin intermediul platformei Libra Pay si nu se inregistreaza date.

16. Cum pot comanda un buchet de flori personalizat?

Un produs personalizat se poate comanda astfel: telefonic la numarul 0754242425, pe Whatsapp catre acelasi numar 0754242425 sau pe e-mail catre office@cityflowers.ro .

17. De ce nu pot alege livrarea in aceiasi zi pentru un alt judet in afara de Bucuresti si Ilfov?

Livrarea comenzilor pentru un alt judet in afara de Bucuresti si Ilfov se poate efectua in minim 24 h de la plasarea comenzii. Noi efectuam livrarile prin intermediul unei firme de curierat, nu prin parteneri proprii. In anumite cazuri, cand sunt parteneri disponibili pentru orasul ales de tine te vom anunta daca este posibila livrarea in aceiasi zi.